Gepubliceerde artikelen/blogs
Overzicht van publicaties van Hans van Tellingen in diverse media, nieuwste eerst.
Why Bricks Beat Clicks
If this article is a succes, I will translate the complete book in English for the international market. Please feel free to…
Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)
Bron: Elsevier Weekblad Digitaal. Nu op/in Elsevier Weekblad: de hoogtepunten en de 'do's and don'ts' van het boek 'Waarom Stenen Winkels Winnen', het…
Zevende blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad Digitaal Ontwikkelt de binnenstad van Amsterdam zich tot een pretpark? Waar de kwaliteit van het winkelen en uitgaan verloren gaat?…
Zesde blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad Digitaal
Hoe van een winkel of winkelcentrum een succes te maken? Wat te doen om klanten te trekken? Ze tot kopen te verleiden?…
Vijfde blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad digitaal
Bron: Elsevier Weekblad Digitaal Vrouwen willen winkelen: de feiten over vrouwelijk winkelgedrag. Lees hier het hele blog. …
Vierde blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad Digitaal. "Waarom er meer winkelwinnaars dan -verliezers zijn en de V&D moet terugkomen”. Lees dit artikel/blog op/in Else4Weekblad. Dit is…
Derde blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad. De winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af: hier de feiten’. Blog op/in Elsevier Weekblad. Met dank aan…
De winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af
Hoofdstuk 7 uit het boek 'Waarom Stenen Winkels Winnen' (oorspronkelijk: november 2017; dit betreft de update van 5 april 2019). #WatNouLeegstand De winkelleegstand is…
Tweede blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad. Met méér autobezoekers méér winkelomzet: de feiten over gratis parkeren Lees hier het hele blog. …
Blog Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad. Vanaf vandaag schrijft Hans van Tellingen meerdere blogs over Waarom Stenen Winkels Winnen op de website van Elsevier Weekblad. Lees hier…
Het online aandeel berekend: 91 procent van de retailomzet is fysiek
Bron Retailtrends. Door Hans van Tellingen, Milan Caspers, Jeroen Verwaaijen en Jeroen van der Weerd. Zou het dan toch waar zijn? Dat het gros…
Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen
Bron: RetailTrends Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen. Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een…
E-commerce is het domste businessmodel ter wereld: de webwinkel als sterfhuisconstructie
Door Hans van Tellingen, Tadek Solarz en Ernest Schaapman Zijn naam: Pieter Zwart. Zijn beroep: eindbaas bij Coolblue. Zijn missie: een absurd hoge…
Maak uw winkelcentrum succesvol los leegstand op, verricht onderzoek en creëer een toekomstvisie
Een goede eigenaar voert onderzoek uit. Goed onderzoek. Dat is van groot belang. Als u een winkelcentrum of winkelgebied beter wilt laten…
Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum…