Gepubliceerde artikelen/blogs
Overzicht van publicaties van Hans van Tellingen in diverse media, nieuwste eerst.
Derde blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad. De winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af: hier de feiten’. Blog op/in Elsevier Weekblad. Met dank aan…
De winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af
Hoofdstuk 7 uit het boek 'Waarom Stenen Winkels Winnen' (oorspronkelijk: november 2017; dit betreft de update van 5 april 2019). #WatNouLeegstand De winkelleegstand is…
Tweede blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad. Met méér autobezoekers méér winkelomzet: de feiten over gratis parkeren Lees hier het hele blog. …
Blog Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal
Bron: Elsevier Weekblad. Vanaf vandaag schrijft Hans van Tellingen meerdere blogs over Waarom Stenen Winkels Winnen op de website van Elsevier Weekblad. Lees hier…
Het online aandeel berekend: 91 procent van de retailomzet is fysiek
Bron Retailtrends. Door Hans van Tellingen, Milan Caspers, Jeroen Verwaaijen en Jeroen van der Weerd. Zou het dan toch waar zijn? Dat het gros…
Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen
Bron: RetailTrends Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen. Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een…
E-commerce is het domste businessmodel ter wereld: de webwinkel als sterfhuisconstructie
Door Hans van Tellingen, Tadek Solarz en Ernest Schaapman Zijn naam: Pieter Zwart. Zijn beroep: eindbaas bij Coolblue. Zijn missie: een absurd hoge…
Maak uw winkelcentrum succesvol los leegstand op, verricht onderzoek en creëer een toekomstvisie
Een goede eigenaar voert onderzoek uit. Goed onderzoek. Dat is van groot belang. Als u een winkelcentrum of winkelgebied beter wilt laten…
Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum…
Pretpark Amsterdam: toeristen spreiden werkt niet, focus dus alleen op kwaliteitstoeristen
Door: Jaap Broer (Desicio) en Hans van Tellingen ‘Pretpark Amsterdam: richt je op de goede (kwaliteits)toeristen. Met geld. En smaak. Sluit de coffeeshops.…
Blijf investeren in je (stenen) winkel!
Bron: NRW Lees hier de column van Hans van Tellingen op de website van de NRW (Nederlandse Raad van Winkelcentra). …
Beleving met betekenis
Bron: SCN Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen. Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt. Lees het hele artikel hier. …
Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt
Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen ‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat…
Gastcolumn Hans van Tellingen in Tabak2day
Bron: Tabak2day Lees hier de tweet over de gastcolumn van Hans van Tellingen in Tabak2day. Klik hier voor een foto van het artikel. …
Waarom de winkelleegstand geen nationaal probleem is
Bron: ROMagazine Waarom de winkelleegstand geen nationaal probleem is, daarbij sterk afneemt en waarom dus de Retailagenda pseudo-oplossingen biedt voor een niet-bestaand probleem. Lees…