Gepubliceerde artikelen/blogs

Overzicht van publicaties van Hans van Tellingen in diverse media, nieuwste eerst.

Artikel Hans van Tellingen in Kroonenberg Journal

Bron: Kroonenberg Journal Lees hier het hele artikel. …

15 augustus 2019 lees verder

Why Bricks Beat Clicks

If this article is a succes, I will translate the complete book in English for the international market. Please feel free to…

8 juli 2019 lees verder

Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)

Bron: Elsevier Weekblad Digitaal. Nu op/in Elsevier Weekblad: de hoogtepunten en de 'do's and don'ts' van het boek 'Waarom Stenen Winkels Winnen', het…

18 juni 2019 lees verder

Zevende blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad Digitaal

Bron: Elsevier Weekblad Digitaal Ontwikkelt de binnenstad van Amsterdam zich tot een pretpark? Waar de kwaliteit van het winkelen en uitgaan verloren gaat?…

12 juni 2019 lees verder

Zesde blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad Digitaal

  Hoe van een winkel of winkelcentrum een succes te maken? Wat te doen om klanten te trekken? Ze tot kopen te verleiden?…

22 mei 2019 lees verder

Vijfde blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad digitaal

Bron: Elsevier Weekblad Digitaal Vrouwen willen winkelen: de feiten over vrouwelijk winkelgedrag. Lees hier het hele blog. …

14 mei 2019 lees verder

Vierde blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal

Bron: Elsevier Weekblad Digitaal. "Waarom er meer winkelwinnaars dan -verliezers zijn en de V&D moet terugkomen”. Lees dit artikel/blog op/in Else4Weekblad. Dit is…

23 april 2019 lees verder

Derde blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal

Bron: Elsevier Weekblad. De winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af: hier de feiten’. Blog op/in Elsevier Weekblad. Met dank aan…

10 april 2019 lees verder

De winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af

Hoofdstuk 7 uit het boek 'Waarom Stenen Winkels Winnen' (oorspronkelijk: november 2017; dit betreft de update van 5 april 2019). #WatNouLeegstand De winkelleegstand is…

5 april 2019 lees verder

Tweede blog van Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal

Bron: Elsevier Weekblad. Met méér autobezoekers méér winkelomzet: de feiten over gratis parkeren Lees hier het hele blog. …

2 april 2019 lees verder

Blog Hans van Tellingen in Elsevier Weekblad Digitaal

Bron: Elsevier Weekblad. Vanaf vandaag schrijft Hans van Tellingen meerdere blogs over Waarom Stenen Winkels Winnen op de website van Elsevier Weekblad. Lees hier…

19 maart 2019 lees verder

Het online aandeel berekend: 91 procent van de retailomzet is fysiek

Bron Retailtrends. Door Hans van Tellingen, Milan Caspers, Jeroen Verwaaijen en Jeroen van der Weerd. Zou het dan toch waar zijn? Dat het gros…

13 december 2018 lees verder

Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen

Bron: RetailTrends Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen. Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een…

11 oktober 2018 lees verder

E-commerce is het domste businessmodel ter wereld: de webwinkel als sterfhuisconstructie

Door Hans van Tellingen, Tadek Solarz en Ernest Schaapman Zijn naam: Pieter Zwart. Zijn beroep: eindbaas bij Coolblue. Zijn missie: een absurd hoge…

21 september 2018 lees verder

Maak uw winkelcentrum succesvol los leegstand op, verricht onderzoek en creëer een toekomstvisie

Een goede eigenaar voert onderzoek uit. Goed onderzoek. Dat is van groot belang. Als u een winkelcentrum of winkelgebied beter wilt laten…

21 september 2018 lees verder

<1 ...8910...16>