Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends
Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen.
Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum een succes? Wat moet je doen om klanten te trekken? Deze te behouden? En deze te verleiden tot het verrichten van aankopen? Veel aankopen? Die ook vaak plaatsvinden? En hoe zorg je ervoor dat zij jouw winkel of winkelcentrum - gratis - aanbevelen aan hun vrienden en familie? En zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome. En in 2016 deden wij al een poging om zin van onzin te scheiden. Dit artikel was een leidraad, voor zowel winkelcentra, winkelgebieden als winkeliers. Onderhavig schrijven is een vervolg hierop. Uiteindelijk draait het namelijk om service en ondernemerschap. In feite zijn dat de elementen die de ultieme beleving vormen. En de sleutel tot meer klanten. Die ook meer gaan besteden. Wat wij hiermee bedoelen? We leggen het graag uit.
Deel deze pagina
Artikelen
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”
Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…
Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid
Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…
In memoriam Ed Nozeman
In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…