‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’

3 oktober 2024

Bron: MarketingTribune

Een binnenstad is een vitale plek waar geconsumeerd moet worden. Anders resulteert een stad die aan het infuus moet. De consument kán niet manoeuvreren in een planologische dwangbuis van verkeersbeperkende maatregelen. Het winkelgebied moet blijven functioneren als marktplaats, alleen dan ontstaat er reuring. Er moet geld verdiend worden. De binnenstad is toch geen museum?"

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’

Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…

3 oktober 2024 lees verder

Nieuw perspectief lonkt voor retail

Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…

1 oktober 2024 lees verder

Winkelbestedingen en de vervoerwijze van klanten

Bron: Vexpan Mooi stuk van Sjoerd Stienstra in Vexpansie van…

1 oktober 2024 lees verder

Alle artikelen