‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune
Een binnenstad is een vitale plek waar geconsumeerd moet worden. Anders resulteert een stad die aan het infuus moet. De consument kán niet manoeuvreren in een planologische dwangbuis van verkeersbeperkende maatregelen. Het winkelgebied moet blijven functioneren als marktplaats, alleen dan ontstaat er reuring. Er moet geld verdiend worden. De binnenstad is toch geen museum?"
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
In memoriam Ed Nozeman
In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…
18 maart 2025 lees verder
Strabo: Autoluw maakt onbemind
Bron: PropertyNL Veel steden omarmen de autoluwe binnenstad, maar dat kan volgend…
30 januari 2025 lees verder
Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers
Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…
8 november 2024 lees verder