Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop

16 oktober 2023

Bron: De Ondernemer

Vers blog en voorpublicatie hoofdstuk 28 van ‘Retail is Mensenwerk’. “Alles staat of valt bij goede service. Niet alleen in de winkel zelf, maar ook nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. Er gaan soms dingen mis. Dat kan. Maar los het op. Los het subiet op. Los het ter plekke op. En ga al helemaal niet klanten badinerend of zelfs intimiderend benaderen. Een klacht is dus een cadeautje. Maak je klanten blij. En de klanten komen bij je terug.”

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid

Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…

14 april 2025 lees verder

In memoriam Ed Nozeman

In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…

18 maart 2025 lees verder

Alle artikelen