Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop
Bron: De Ondernemer
Vers blog en voorpublicatie hoofdstuk 28 van ‘Retail is Mensenwerk’. “Alles staat of valt bij goede service. Niet alleen in de winkel zelf, maar ook nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. Er gaan soms dingen mis. Dat kan. Maar los het op. Los het subiet op. Los het ter plekke op. En ga al helemaal niet klanten badinerend of zelfs intimiderend benaderen. Een klacht is dus een cadeautje. Maak je klanten blij. En de klanten komen bij je terug.”
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Textilia Sinds de komst van het internet – en met…
12 juli 2024 lees verder
Ravissante retail in betoverend Porto met SSM Retail Platform
Bron: SCN Today Bezoek Porto. Prachtige stad…
10 juni 2024 lees verder
Winkels worden juist groter, het ongelijk van PWC
Bron: PropertyNL Met Robert Paling van PropertyNL sprak…
24 mei 2024 lees verder
Waarom Blokker weer een groot succes wordt
Bron: Wynia's Week Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij…
23 mei 2024 lees verder