Koester klant die naar de winkel komt
Bron: PropertyNL
"De zinsnede ‘bestel maar op het internet’ zal de retailer veel klanten kosten. Op dat moment zélf, omdat de klant het product waarschijnlijk ergens anders gaat kopen. Maar ook in de toekomst, want die klant voelt zich afgescheept en komt vaak niet meer terug." Dit is tevens een verkorte weergave van hoofdstuk 26 van het nieuwe boek 'Retail is Mensenwerk', dat op 3 november a.s. uitkomt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers
Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…
Nederland is planologen-moe
Bron: Stadszaken.nl Mijn nieuwe column op Stadszaken.nl: "Nederland is overgereguleerd. Zeker als het gaat…
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…