Experience en beleving in de winkel: top of flop?

25 september 2023

Bron: RetailTrends

Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met ⁦‪Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers

Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…

8 november 2024 lees verder

Nederland is planologen-moe

Bron: Stadszaken.nl Mijn nieuwe column op Stadszaken.nl: "Nederland is overgereguleerd. Zeker als het gaat…

5 november 2024 lees verder

‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’

Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…

3 oktober 2024 lees verder

Nieuw perspectief lonkt voor retail

Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…

1 oktober 2024 lees verder

Alle artikelen