Experience en beleving in de winkel: top of flop?

25 september 2023

Bron: RetailTrends

Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met ⁦‪Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid

Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…

14 april 2025 lees verder

In memoriam Ed Nozeman

In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…

18 maart 2025 lees verder

Alle artikelen