Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt

1 mei 2018

Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen

‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

Artikelen

Waarom de stenen winkel blijft

Bron: Textilia Sinds de komst van het internet – en met…

12 juli 2024 lees verder

Ravissante retail in betoverend Porto met SSM Retail Platform

Bron: SCN Today Bezoek Porto. Prachtige stad…

10 juni 2024 lees verder

Winkels worden juist groter, het ongelijk van PWC

Bron: PropertyNL Met Robert Paling van PropertyNL sprak…

24 mei 2024 lees verder

Waarom Blokker weer een groot succes wordt

Bron: Wynia's Week Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij…

23 mei 2024 lees verder

Alle artikelen