Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)

3 april 2017

Bron: Vastgoedjournaal.nl

 

‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk een sterke relatie tussen parkeervoorzieningen en winkelomzet. Tot een jaar of vijf geleden trok vrijwel niemand dit in twijfel. Ook autohaters niet.

Lees verder

Deel deze pagina

Artikelen

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid

Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…

14 april 2025 lees verder

In memoriam Ed Nozeman

In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…

18 maart 2025 lees verder

Alle artikelen