Vergeet die webshops, open een stenen winkel
Van: noordblog.nl
De retailwinnaars van straks investeren vooral in fysieke winkels. Hun website is er vooral op gericht om mensen naar die winkels te lokken. Want daar wordt het geld verdiend. Niet met de webshop, zegt expert Hans van Tellingen. Kijk maar naar de cijfers. In grote en middelgrote steden daalt de leegstand van winkelruimte weer de afgelopen jaren. Aan de andere kant lijden bedrijven die het puur van verkoop via webshops moeten hebben, gemiddeld steeds grotere verliezen. Doemscenario’s van lege winkelstraten en volle huizen met thuisshoppers, komen niet uit.
Deel deze pagina
Artikelen
Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers
Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…
Nederland is planologen-moe
Bron: Stadszaken.nl Mijn nieuwe column op Stadszaken.nl: "Nederland is overgereguleerd. Zeker als het gaat…
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…