De zonnige toekomst van het fysieke winkelen (deel 9)

18 april 2016

Door: Hans van Tellingen en Jorine de Soet.

#TheWinnerTakesTheMall: receptuur om een winnaar te worden.  En hoe moet `het’ dan wel? Hoe zorg je ervoor dat jouw winkel of winkelgebied een winnaar wordt? Er zijn legio antwoorden en mogelijkheden. Maar wij proberen de zin en onzin van elkaar te scheiden. Wat werkt wél? Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

 

Deel deze pagina

Artikelen

Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers

Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…

8 november 2024 lees verder

Nederland is planologen-moe

Bron: Stadszaken.nl Mijn nieuwe column op Stadszaken.nl: "Nederland is overgereguleerd. Zeker als het gaat…

5 november 2024 lees verder

‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’

Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…

3 oktober 2024 lees verder

Nieuw perspectief lonkt voor retail

Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…

1 oktober 2024 lees verder

Alle artikelen