"Maak het de alleenwinkelende vrouw naar de zin"
Het grootste deel van het winkelende publiek bestaat uit solitaire mannen en vrouwen. Of zij veel of weinig besteden, verschilt per sekse. Wil je meer omzet, richt je dan op alleenwinkelende vrouwen. Zij zijn gevoelig voor sfeer en vallen voor comfort
Winkelen kan tegenwoordig op vele verschillende plaatsen en manieren: in drukke winkelstraten, in dynamische
binnensteden, in moderne en complete winkelcentra én online. Het wordt inmiddels duidelijk dat internet slechts voor een beperkt deel de plaats kan innemen van fysieke winkels, maar toch is het meer dan ooit van belang om je als winkellocatie te onderscheiden van de rest. Die vraag leeft bij retailers, vastgoedeigenaren, overheden en
beheerders.
Door Roel van Houwelingen en Lola Ketelaars
Deel deze pagina
Artikelen
Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers
Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…
Nederland is planologen-moe
Bron: Stadszaken.nl Mijn nieuwe column op Stadszaken.nl: "Nederland is overgereguleerd. Zeker als het gaat…
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…