"Maak het de alleenwinkelende vrouw naar de zin"
Het grootste deel van het winkelende publiek bestaat uit solitaire mannen en vrouwen. Of zij veel of weinig besteden, verschilt per sekse. Wil je meer omzet, richt je dan op alleenwinkelende vrouwen. Zij zijn gevoelig voor sfeer en vallen voor comfort
Winkelen kan tegenwoordig op vele verschillende plaatsen en manieren: in drukke winkelstraten, in dynamische
binnensteden, in moderne en complete winkelcentra én online. Het wordt inmiddels duidelijk dat internet slechts voor een beperkt deel de plaats kan innemen van fysieke winkels, maar toch is het meer dan ooit van belang om je als winkellocatie te onderscheiden van de rest. Die vraag leeft bij retailers, vastgoedeigenaren, overheden en
beheerders.
Door Roel van Houwelingen en Lola Ketelaars
Deel deze pagina
Artikelen
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”
Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…
Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid
Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…
In memoriam Ed Nozeman
In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…