"Maak het de alleenwinkelende vrouw naar de zin"
Het grootste deel van het winkelende publiek bestaat uit solitaire mannen en vrouwen. Of zij veel of weinig besteden, verschilt per sekse. Wil je meer omzet, richt je dan op alleenwinkelende vrouwen. Zij zijn gevoelig voor sfeer en vallen voor comfort
Winkelen kan tegenwoordig op vele verschillende plaatsen en manieren: in drukke winkelstraten, in dynamische
binnensteden, in moderne en complete winkelcentra én online. Het wordt inmiddels duidelijk dat internet slechts voor een beperkt deel de plaats kan innemen van fysieke winkels, maar toch is het meer dan ooit van belang om je als winkellocatie te onderscheiden van de rest. Die vraag leeft bij retailers, vastgoedeigenaren, overheden en
beheerders.
Door Roel van Houwelingen en Lola Ketelaars
Deel deze pagina
Artikelen
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Textilia Sinds de komst van het internet – en met…
Ravissante retail in betoverend Porto met SSM Retail Platform
Bron: SCN Today Bezoek Porto. Prachtige stad…
Winkels worden juist groter, het ongelijk van PWC
Bron: PropertyNL Met Robert Paling van PropertyNL sprak…
Waarom Blokker weer een groot succes wordt
Bron: Wynia's Week Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij…