"Maak het de alleenwinkelende vrouw naar de zin"

20 maart 2015

Het grootste deel van het winkelende publiek bestaat uit solitaire mannen en vrouwen. Of zij veel of weinig besteden, verschilt per sekse. Wil je meer omzet, richt je dan op alleenwinkelende vrouwen. Zij zijn gevoelig voor sfeer en vallen voor comfort

Winkelen kan tegenwoordig op vele verschillende plaatsen en manieren: in drukke winkelstraten, in dynamische
binnensteden, in moderne en complete winkelcentra én online. Het wordt inmiddels duidelijk dat internet slechts voor een beperkt deel de plaats kan innemen van fysieke winkels, maar toch is het meer dan ooit van belang om je als winkellocatie te onderscheiden van de rest. Die vraag leeft bij retailers, vastgoedeigenaren, overheden en
beheerders.

lees hier verder

 

Door Roel van Houwelingen en Lola Ketelaars

 

Deel deze pagina

Artikelen

Waarom de stenen winkel blijft

Bron: Textilia Sinds de komst van het internet – en met…

12 juli 2024 lees verder

Ravissante retail in betoverend Porto met SSM Retail Platform

Bron: SCN Today Bezoek Porto. Prachtige stad…

10 juni 2024 lees verder

Winkels worden juist groter, het ongelijk van PWC

Bron: PropertyNL Met Robert Paling van PropertyNL sprak…

24 mei 2024 lees verder

Waarom Blokker weer een groot succes wordt

Bron: Wynia's Week Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij…

23 mei 2024 lees verder

Alle artikelen