De retailer als popster

14 november 2014

Flauwvallende meisjes bij de opening van een
Primarkfiliaal, hippe twintigers in slaapzak voor de
Applestore: we kijken er al niet eens meer van op.
Is het handig om een buzz te creëren rondom een
winkel? En wat kunnen wij leren van de hypes?

lees hier verder.

Door Milan Caspers

Deel deze pagina

Artikelen

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid

Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…

14 april 2025 lees verder

In memoriam Ed Nozeman

In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…

18 maart 2025 lees verder

Alle artikelen