Maak uw winkelcentrum toekomstbestendig door onderzoek en een marketingvisie!
De toekomst voor fysieke winkelcentra is een zonnige.
In ieder geval voor een aantal. Hieraan heb ik nooit
getwijfeld. Ook niet een jaar of twee geleden toen
menigeen in ‘zak en as’ zat. In mijn vorige artikel heb ik hier
al melding van gemaakt. Ik citeer: “Er is geen enkele reden
tot negativisme. Wel tot realiteitszin. Van zowel de ontwikkelaar die (ik noem maar een extreem theoretisch voorbeeld) een winkelcentrum van 100.000 m2 in Delfzijl wil bouwen, tot een door de webwinkelbranche betaalde, ietwat zwaar toonzettende niet onafhankelijke professor, die voorspelt dat meer dan 30% (of 50%) van de winkels verdwijnt. En dat we meer dan 50% van de artikelen op het internet gaan kopen.”
lees hier verder
door Hans van Tellingen.
Deel deze pagina
Artikelen
Parkeerbeleid en emissievrije zones: De gevolgen voor Amersfoortse ondernemers
Bron: Amersfoort voor Vrijheid. "Parkeerbeleid en emissievrije…
Nederland is planologen-moe
Bron: Stadszaken.nl Mijn nieuwe column op Stadszaken.nl: "Nederland is overgereguleerd. Zeker als het gaat…
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…