Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool
In het Parool mijn opinie in de vorm van een column: "De klant wil gewoon goed behandeld worden. Wil ook vaak nog bij een echte ‘bandkassa’ afrekenen. Wil niet als potentiële verdachte gezien worden als bij de zelfscankassa de tas door een zestienjarige wordt gecontroleerd. En wil tevens gewoon gratis zakjes hebben als er bijvoorbeeld drie losse tomaten gekocht worden."
Lees hier het hele artikel op de website van Het Parool en hier in pdf.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…