Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool
In het Parool mijn opinie in de vorm van een column: "De klant wil gewoon goed behandeld worden. Wil ook vaak nog bij een echte ‘bandkassa’ afrekenen. Wil niet als potentiële verdachte gezien worden als bij de zelfscankassa de tas door een zestienjarige wordt gecontroleerd. En wil tevens gewoon gratis zakjes hebben als er bijvoorbeeld drie losse tomaten gekocht worden."
Lees hier het hele artikel op de website van Het Parool en hier in pdf.
Deel deze pagina
In de media
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
13 januari 2025 lees verder
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
10 januari 2025 lees verder
OPINIE Winkelspecialist Van Tellingen over betaald parkeren: ‘mkb’ers kunnen fluiten naar personeel’
Bron: 1Amstelveen Het college…
7 januari 2025 lees verder
Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee
Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…
20 december 2024 lees verder