Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie
Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom Stenen Winkels Winnen': “Het gaat om de menselijke factor; een warme glimlach, een behulpzame medewerker, het contact. Net als bij daten moeten winkeliers consumenten verleiden, met hun charme en kennis over hun producten. Het gaat om verbinding zoeken, dát is de kracht van stenen winkels. Dit alles bewijst het punt dat Van Tellingen al jaren geleden maakte met zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen. Een boektitel die de spijker op z’n kop slaat." En verder: "Het marktaandeel van e-commerce heeft bijna zijn plafond bereikt. Tijdens covidbeleid zagen we het licht stijgen, maar er is inmiddels een daling ingezet en het marktaandeel van e-commerce gaat steeds meer richting 10 procent. Als het al toeneemt, is 15 procent het plafond. Van Tellingen voorspelt dat we daar over twintig jaar niet overheen gaan.”
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
OPINIE Winkelspecialist Van Tellingen over betaald parkeren: ‘mkb’ers kunnen fluiten naar personeel’
Bron: 1Amstelveen Het college…
Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee
Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…