Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie
Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom Stenen Winkels Winnen': “Het gaat om de menselijke factor; een warme glimlach, een behulpzame medewerker, het contact. Net als bij daten moeten winkeliers consumenten verleiden, met hun charme en kennis over hun producten. Het gaat om verbinding zoeken, dát is de kracht van stenen winkels. Dit alles bewijst het punt dat Van Tellingen al jaren geleden maakte met zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen. Een boektitel die de spijker op z’n kop slaat." En verder: "Het marktaandeel van e-commerce heeft bijna zijn plafond bereikt. Tijdens covidbeleid zagen we het licht stijgen, maar er is inmiddels een daling ingezet en het marktaandeel van e-commerce gaat steeds meer richting 10 procent. Als het al toeneemt, is 15 procent het plafond. Van Tellingen voorspelt dat we daar over twintig jaar niet overheen gaan.”
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…