Waarom de stenen winkel blijft

10 april 2024

Bron: Schoenvisie

Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom Stenen Winkels Winnen': “Het gaat om de menselijke factor; een warme glimlach, een behulpzame medewerker, het contact. Net als bij daten moeten winkeliers consumenten verleiden, met hun charme en kennis over hun producten. Het gaat om verbinding zoeken, dát is de kracht van stenen winkels. Dit alles bewijst het punt dat Van Tellingen al jaren geleden maakte met zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen. Een boektitel die de spijker op z’n kop slaat." En verder: "Het marktaandeel van e-commerce heeft bijna zijn plafond bereikt. Tijdens covidbeleid zagen we het licht stijgen, maar er is inmiddels een daling ingezet en het marktaandeel van e-commerce gaat steeds meer richting 10 procent. Als het al toeneemt, is 15 procent het plafond. Van Tellingen voorspelt dat we daar over twintig jaar niet overheen gaan.”

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

In de media

Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee

Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …

20 maart 2025 lees verder

Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid

Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…

14 maart 2025 lees verder

Kaalslag in dorpen door bureaucratie

Bron: De Andere Krant Geïnterviewd door Hendriëlle de Groot. "Het verdwijnen…

13 maart 2025 lees verder

Toekomstige parkeerbeperkingen bedreigen vitaliteit binnenstad Harlingen

Bron: Harlingen boeit Column in 'Van Wad tot Stad', over…

6 maart 2025 lees verder

Meer berichten