Opinie: ‘Nederlands spreken in winkels en horeca, is net zo basaal als oogcontact maken’

25 september 2023

Bron: Het Parool

Column in het Parool: 'Praat dus Nederlands. Of doe in ieder geval je best. De klant gaat dan meer besteden. Je winkel- of horecazaak zal er wel bij varen. Ook in Amsterdam zijn de meeste klanten namelijk gewoon Nederlands.'

Dit is een verkorte weergave van hoofdstuk 13 van het nieuwe boek 'Retail is mensenwerk'.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

In de media

Ondernemers luiden noodklok: 'Klanten blijven weg door autobeleid'

Bron: SBS 'Winkeliers die afhankelijk zijn van regiobezoekers,…

24 april 2025 lees verder

Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee

Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …

20 maart 2025 lees verder

Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid

Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…

14 maart 2025 lees verder

Meer berichten