Opinie: ‘Nederlands spreken in winkels en horeca, is net zo basaal als oogcontact maken’
Bron: Het Parool
Column in het Parool: 'Praat dus Nederlands. Of doe in ieder geval je best. De klant gaat dan meer besteden. Je winkel- of horecazaak zal er wel bij varen. Ook in Amsterdam zijn de meeste klanten namelijk gewoon Nederlands.'
Dit is een verkorte weergave van hoofdstuk 13 van het nieuwe boek 'Retail is mensenwerk'.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
13 januari 2025 lees verder
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
10 januari 2025 lees verder
OPINIE Winkelspecialist Van Tellingen over betaald parkeren: ‘mkb’ers kunnen fluiten naar personeel’
Bron: 1Amstelveen Het college…
7 januari 2025 lees verder
Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee
Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…
20 december 2024 lees verder