Opinie: ‘Nederlands spreken in winkels en horeca, is net zo basaal als oogcontact maken’
Bron: Het Parool
Column in het Parool: 'Praat dus Nederlands. Of doe in ieder geval je best. De klant gaat dan meer besteden. Je winkel- of horecazaak zal er wel bij varen. Ook in Amsterdam zijn de meeste klanten namelijk gewoon Nederlands.'
Dit is een verkorte weergave van hoofdstuk 13 van het nieuwe boek 'Retail is mensenwerk'.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Ondernemers luiden noodklok: 'Klanten blijven weg door autobeleid'
Bron: SBS 'Winkeliers die afhankelijk zijn van regiobezoekers,…
24 april 2025 lees verder
Retailexperts verdeeld over toekomst failliet Bax Music: ‘Je wordt gewoon uitgeknepen’
Bron: Het Parool Interview met…
3 april 2025 lees verder
Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee
Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …
20 maart 2025 lees verder
Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid
Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…
14 maart 2025 lees verder