Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus
Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk vinden om naar een (winkel)plek te komen. Internet en online zichtbaarheid kunnen daarbij helpen.” Denk aan een goede website, mooie evenementen en aanbiedingen die worden aangekondigd op sociale media. Maar het eigenlijke consumeren doet de mens het liefst in de fysieke ruimte en zo weinig mogelijk achter zijn laptop, tablet of smartphone. “Mensen willen consumeren. Dat zit in ons DNA verankerd. Niets geeft een grotere endorfinekick dan de aanschaf van een mooi product. Detailhandel moet de gelukshormonen prikkelen. Wie dat doet, voorspel ik een gouden toekomst.” Interview in de retailbijlage van Knack / KnackFocus, wordt aan 90.000 huishoudens verspreid in Vlaanderen.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Retailexperts verdeeld over toekomst failliet Bax Music: ‘Je wordt gewoon uitgeknepen’
Bron: Het Parool Interview met…
Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee
Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …
Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid
Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…
Kaalslag in dorpen door bureaucratie
Bron: De Andere Krant Geïnterviewd door Hendriëlle de Groot. "Het verdwijnen…