Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf
Interview met Strabodirecteur Hans van Tellingen in de Telegraaf: “„Waarom ruim je als speelgoedwinkel geen speelhoek in voor kinderen, als de ouders boodschappen doen? Of laat weten dat klanten en passanten altijd gebruik mogen maken van het toilet. Natuurlijk, het kost meer tijd en werk, maar laat de klanten gratis plassen en ze besteden meer. Service en het verlengen van de verblijfsduur, levert altijd extra omzet op”.
Klik hier voor het krantenartikel, en hier voor een link naar leesbare pdf zonder paywall.
Deel deze pagina
In de media
Gesprek Hans van Tellingen met Marlies Dekkers van De Nieuwe Wereld
Bron: De Nieuwe Wereld Ja,…
4 februari 2025 lees verder
31 januari 2025 lees verder
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
13 januari 2025 lees verder
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
10 januari 2025 lees verder