Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer

17 december 2021

Bron: RTL Nieuws

Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."

Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.

Lees hier het hele interview.

Deel deze pagina

In de media

24 juni 2024 lees verder
20 juni 2024 lees verder

Interview FoodPersonality

Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…

18 juni 2024 lees verder

De fysieke winkel gaat winnen

Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…

18 juni 2024 lees verder

Meer berichten