Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer

17 december 2021

Bron: RTL Nieuws

Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."

Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.

Lees hier het hele interview.

Deel deze pagina

In de media

Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’

Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…

13 januari 2025 lees verder

Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag

Bron: SBS Hoe leuk is dat?…

10 januari 2025 lees verder

Meer berichten