Toekomst van de telefoonwinkel staat op het spel na overvalgolf
Bron: Het Parool
Hans van Tellingen: “Maar vooral op het gebied van service is dit een klap. Daarin is de echte winkel superieur aan internet. Als je een telefoon in de winkel koopt, kan je daar meteen de simkaart activeren, je gegevens overzetten en uitleg krijgen. Als je hem thuisgestuurd krijgt, moet je dat allemaal zelf doen. Niet iedereen wil of kan dat.
Klik hier voor een link naar het artikel.
Klik hier voor een leesbare pdf.
Deel deze pagina
In de media
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
13 januari 2025 lees verder
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
10 januari 2025 lees verder
OPINIE Winkelspecialist Van Tellingen over betaald parkeren: ‘mkb’ers kunnen fluiten naar personeel’
Bron: 1Amstelveen Het college…
7 januari 2025 lees verder
Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee
Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…
20 december 2024 lees verder