‘Sommige retailers snappen het gewoon niet’
Bron: Instore & Livecomm.
Op Social Media is hij uitgesproken en daardoor niet onbesproken. Het gestrekte been, maar… wél onderbouwd met argumenten is beslist aan hem besteed. We zijn bij Hans van Tellingen, directeur van Strabo BV en gedragsonderzoeker van winkelcentra in Nederland. Hij weet zeker dat stenen winkels het gaan winnen van de online concurrentie. Maar er moet wel wat gebeuren: “In de Nederlandse retail zit geen verwencultuur. Het is de dood in de pot.”
Lees hier het hele interview met Hans van Tellingen.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…