Praat Nederlands met me! (in winkels en horecagelegenheden)
Bron: Elsevier Weekblad
Praat Nederlands. Ook in de winkel en het café. En als je personeel echt nog geen Nederlands kan spreken? Laat dan die persoon zich welwillend opstellen, schrijft Hans van Tellingen.
Lees hier het hele artikel in Elsevier en hier bij DeOndernemer.
Deel deze pagina
In de media
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
13 januari 2025 lees verder
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
10 januari 2025 lees verder
OPINIE Winkelspecialist Van Tellingen over betaald parkeren: ‘mkb’ers kunnen fluiten naar personeel’
Bron: 1Amstelveen Het college…
7 januari 2025 lees verder
Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee
Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…
20 december 2024 lees verder