Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’

Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…

13 januari 2025 lees verder

Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag

Bron: SBS Hoe leuk is dat?…

10 januari 2025 lees verder

Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee

Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…

20 december 2024 lees verder

Meer berichten