Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Goochelt het CBS met cijfers over fysieke winkels?

Bron: PropertyNL “Volgens Van Tellingen is er geen…

5 mei 2024 lees verder

Autoluwe binnenstad: alleen maar verliezers of alleen maar winnaars?

In Stadszaken.nl een voorstander (Jaap Kaai)…

28 april 2024 lees verder

Waarom de stenen winkel blijft

Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…

9 april 2024 lees verder

Meer berichten