Houd van je klanten, verwen ze
Bron: Elsevier Weekblad
We schrijven het jaar 2011. Drie jaren recessie lagen achter ons, en er zouden nog drie jaren van recessie volgen. Ellende genoeg. Denk je. Maar er zat nog meer in het vat. Nederland werd namelijk nog een keer onaangenaam wakkergeschud. Cor Molenaar, hoogleraar e-marketing en distance selling aan de Erasmus Universiteit, schreef namelijk een boek. Een angstaanjagend boek. Getiteld: Het einde van winkels? Zijn voorspelling: 30 tot misschien wel 50 procent van het winkelareaal zou verdwijnen. In 2016 al zelfs. Dit alles ten faveure van de webwinkel. Zijn boodschap kreeg veel gehoor. En dat leek ook wel logisch want veel – stenen – winkelketens gingen failliet.
Deel deze pagina
In de media
Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee
Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …
Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid
Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…
Kaalslag in dorpen door bureaucratie
Bron: De Andere Krant Geïnterviewd door Hendriëlle de Groot. "Het verdwijnen…
Toekomstige parkeerbeperkingen bedreigen vitaliteit binnenstad Harlingen
Bron: Harlingen boeit Column in 'Van Wad tot Stad', over…