Groeien terwijl andere winkels failliet gaan: het geheim van Action
Bron: DeOndernemer
Volgens de auteur van ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ laat Action de kracht van het warenhuis als concept zien: "Bij de Action heb je altijd een lange kassabon, terwijl klanten bij een online winkel zich verder niet laten verleiden tot andere aankopen."
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
24 juni 2024 lees verder
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
20 juni 2024 lees verder
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
18 juni 2024 lees verder
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…
18 juni 2024 lees verder