Groeien terwijl andere winkels failliet gaan: het geheim van Action
Bron: DeOndernemer
Volgens de auteur van ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ laat Action de kracht van het warenhuis als concept zien: "Bij de Action heb je altijd een lange kassabon, terwijl klanten bij een online winkel zich verder niet laten verleiden tot andere aankopen."
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Gesprek Hans van Tellingen met Marlies Dekkers van De Nieuwe Wereld
Bron: De Nieuwe Wereld Ja,…
4 februari 2025 lees verder
31 januari 2025 lees verder
Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’
Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…
13 januari 2025 lees verder
Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag
Bron: SBS Hoe leuk is dat?…
10 januari 2025 lees verder