Vijf redenen waarom stenen winkels winnen

1 februari 2019

Bron: RetailTrends

Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee

Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …

20 maart 2025 lees verder

Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid

Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…

14 maart 2025 lees verder

Kaalslag in dorpen door bureaucratie

Bron: De Andere Krant Geïnterviewd door Hendriëlle de Groot. "Het verdwijnen…

13 maart 2025 lees verder

Toekomstige parkeerbeperkingen bedreigen vitaliteit binnenstad Harlingen

Bron: Harlingen boeit Column in 'Van Wad tot Stad', over…

6 maart 2025 lees verder

Meer berichten