Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen
Bron: deondernemer.nl
“Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel te trekken”, zegt Hans van Tellingen. De retailexpert en directeur van onderzoeksbureau Strabo deed onderzoek naar de overlevingskans van webshops en schreef hierover het boek ‘Waarom stenen winkels winnen’.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
24 juni 2024 lees verder
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
20 juni 2024 lees verder
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
18 juni 2024 lees verder
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…
18 juni 2024 lees verder