Onbegrip bij retailexperts over conceptfetish Markthal-ondernemers
Bron: Stadszaken.nl
Wederom kwam de Rotterdamse Markthal negatief in het nieuws. Het rapport ‘Markthal 2.0 – Gers Vers’ van de ondernemersvereniging wijst op het vervlogen versconcept als oorzaak voor zware economische tijden. Ondertussen boekte de Markthal afgelopen jaar wel een hoge omzet. Wat is er aan de hand?
Van Tellingen: 'Wat mij betreft is de Markthal juist een prachtig praktijkvoorbeeld van succesvolle blurring'.
Lees hier het hele verhaal.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…