De nieuwe webwinkel heeft muren van steen
Fysieke winkel is de basis. Internet is een distributiekanaal. Coolblue wordt een hippe Media Markt.
Hans van Tellingen sprak met de Volkskrant over webwinkels die een fysieke winkel openen.
(klik voor groot, of lees het artikel achter de betaalmuur van de krant)
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
24 juni 2024 lees verder
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
20 juni 2024 lees verder
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
18 juni 2024 lees verder
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…
18 juni 2024 lees verder