Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%
Bron: Shopper Marketing update.
De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van Tellingen, directeur van het winkelonderzoeksbureau Strabo. Recent heeft dit bureau samen met kennisplatform Supermarkt & Ruimte en vastgoedadviseur SuperVastgoed nieuwe cijfers over online supermarktverkopen naar buiten gebracht. De bureaus komen tot een online consumentenaandeel van 1,3%.
Deel deze pagina
In de media
Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee
Bron: Blckbx "Vooral de kleine zelfstandige ondernemers kappen ermee". …
Hans van tellingen over het desastreuze anti-autobeleid
Hoe 'progressief' anti-autobeleid de retail, horeca, ondernemerschap en…
Kaalslag in dorpen door bureaucratie
Bron: De Andere Krant Geïnterviewd door Hendriëlle de Groot. "Het verdwijnen…
Toekomstige parkeerbeperkingen bedreigen vitaliteit binnenstad Harlingen
Bron: Harlingen boeit Column in 'Van Wad tot Stad', over…