Interview met Hans van Tellingen in De Telegraaf
Uit: De Telegraaf
Als we de onderzoekers moeten geloven, wordt het over een jaar of tien stil in de winkelstraten. Steeds meer consumenten kopen dan via internet. Dichtgetimmerde winkelpuien en verloedering staan ons te wachten. Het wordt nooit meer zo gezellig als vroeger. Hans van Tellingen heeft een compleet andere visie. In mei verschijnt zijn boek waarin hij aantoont dat niet de winkelstraat maar de webshop het onderspit delft.
Deel deze pagina
In de media
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
Verslag bijeenkomst over de toekomst van winkelcentrum Boven 't Y
Bron: Rodi.nl Dat er iets gebeuren…
Interview FoodPersonality
Bron: FoodPersonality Fijn interview met FoodPersonality, over onder andere de boeken 'Retail is Mensenwerk',…
De fysieke winkel gaat winnen
Bron: Multiscope 'Voorkom dat je klanten wegjaagt, maar de stenen winkel…