Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

Hoe de service verdwijnt uit winkels en horeca door zelfscan en QR-codes: ‘Ik wil gewoon een medewerker’

Bron: Het Parool Interview met Het Parool over mijn nieuwste boek 'Retail is Mensenwerk'.…

13 januari 2025 lees verder

Hans van Tellingen te gast bij Nieuws van de dag

Bron: SBS Hoe leuk is dat?…

10 januari 2025 lees verder

Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee

Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…

20 december 2024 lees verder

Meer berichten