Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

Betaald parkeren in geheel Amstelveen is slecht idee

Bron: Amstelveens Nieuwsblad ‘Betaald parkeren in geheel Amstelveen…

20 december 2024 lees verder

Hoe kunnen al die kappers rondkomen? ‘Dat het niet deugt, merk je waarschijnlijk wel aan de prijs’

Bron: AD Interview met het Algemeen Dagblad. "Het is tegenwoordig een eitje om een…

17 december 2024 lees verder

De stenen winkel staat als een huis

Bron: HP/De Tijd Groot interview gehad met HP/De Tijd…

2 december 2024 lees verder

Meer berichten