‘Sommige retailers snappen het gewoon niet’
Bron: Instore & Livecomm.
Op Social Media is hij uitgesproken en daardoor niet onbesproken. Het gestrekte been, maar… wél onderbouwd met argumenten is beslist aan hem besteed. We zijn bij Hans van Tellingen, directeur van Strabo BV en gedragsonderzoeker van winkelcentra in Nederland. Hij weet zeker dat stenen winkels het gaan winnen van de online concurrentie. Maar er moet wel wat gebeuren: “In de Nederlandse retail zit geen verwencultuur. Het is de dood in de pot.”
Lees hier het hele interview met Hans van Tellingen.
Deel deze pagina
In de media
Goochelt het CBS met cijfers over fysieke winkels?
Bron: PropertyNL “Volgens Van Tellingen is er geen…
Opinie: ‘Autoluwe binnenstad? Vergeet niet dat bezoekers vaak per auto komen’
Bron: Het Parool De negatieve…
Autoluwe binnenstad: alleen maar verliezers of alleen maar winnaars?
In Stadszaken.nl een voorstander (Jaap Kaai)…
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…