Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt

30 mei 2018

Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen

‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

Artikelen

Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement

Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…

28 april 2024 lees verder

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…

25 april 2024 lees verder

Alle artikelen