Vergeet die webshops, open een stenen winkel
Van: noordblog.nl
De retailwinnaars van straks investeren vooral in fysieke winkels. Hun website is er vooral op gericht om mensen naar die winkels te lokken. Want daar wordt het geld verdiend. Niet met de webshop, zegt expert Hans van Tellingen. Kijk maar naar de cijfers. In grote en middelgrote steden daalt de leegstand van winkelruimte weer de afgelopen jaren. Aan de andere kant lijden bedrijven die het puur van verkoop via webshops moeten hebben, gemiddeld steeds grotere verliezen. Doemscenario’s van lege winkelstraten en volle huizen met thuisshoppers, komen niet uit.
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoekers aan de binnenstad besteden nóg meer dan autobezoekers aan andere centra en de negatieve effecten van de autoluwe binnenstad
Bron: SCN Today Lees hier het artikel op…
Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement
Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…